HOME BASE

 

HOME BASE – er kernen, forretningens sjæl. Her defineres forretningens mission og vision, og hvilke værdier samt mærkets styrker, der skal formidles til målgruppen. Brand story og innovative kultur bliver forretningen fælles om at formidle i en stil og tone alle kan være stolte af.

For at sikre at vi sammen har udarbejdet den rette strategi internt og eksternt, gennemgår vi din forretning via 3 del baser: 

  

Base 1: Indsigt til udvikling af den strategiske platform

Overblik over din forretning, markedet, kunder, kategori og/eller konkurrenterne. Vi tager udgangspunkt i både virksomhedens interne styrker og kultur, samt den eksterne markedssituation. 

Læs mere under Base 1 

 

Base 2: Bearbejde og forstærke virksomhedens sjæl

Symbolisere virksomhedens værdigrundlag og visualisere dette på en aktiv, kreativ og anderledes måde.

Læs mere under Base 2

 

Base 3: Kommunikation, der bruger medierne og udfordrer deres effektivitet

Det effektive mix af medier, der ikke kun sikrer synlighed – men også målrettet synlighed. Vi arbejder med alle teknikker, både analoge og digitale, der er med til at vi når netop dine målgrupper med content der sikrer en god og aktiv dialog.

Det er her, vi udmønter det konsekvente arbejde med at omsætte strategi og kreative valg til praksis. Efter vores mening er det forudsætningen for en holdbar, langsigtet effekt, der også involverer medarbejderne til at udvikle de innovative gener, både for forretningen, men også for den fremtidig kommunikation.

Læs mere under Base 3

 

 

Har du behov for at klarlægge det strategiske grundlag for din virksomhed, så kontakt Jahn Fredrik Hermansen på telefon +45 4016 3065.

 

HOME BASE:
Kernen

BASE 1:
Indsigt

BASE 2:
Design

BASE 3:
Kommunikation

LABET:
Modeller