BASE 2

 

DESIGN:

Først forenkler man, så forstærker man – dvs. at vi nu bearbejder og udvikler virksomhedens sjæl. Hvordan vil vi videreudvikle dette tankesæt?

Vi bygger sten på sten og sikrer, at substansen er der – at vi er i stand til at være holdbare, troværdige og vedvarende.

Vi ved nu, hvad der gør os unikke – og hvordan vi skal fortælle og visualisere det videre til markedet og kunderne.

 

Vi gør det, andre ønsker at gøre!

 

 

CASESTORY – design by ADspice

 

KUNDE: BANDAGIST.1 / NORGE                                                                       

ELEMENTER: Strategi, Design koncept med brand- og designmanual

STORY: Fra gammelt til nyt logo

 

Med basis i den udarbejdede strategi, påbegyndtes der en Design Thinking proces – opdelt i nedenstående 3 faser:

 

FASE 1:

Navnet skulle være? BANDAGIST.1

Kategorien opfattes som værende: ”baggårdsagtigt” og ”støvet”

Ønske: At tage ejerskab på kategorien

 

FASE 2:

Teste farver & fonter

Udvikle og udforske muligheder på bomærke – tydeliggørelse af mission og vision og de værdier det ”nye” BANDAGIST.1 skal stå for.

 

FASE 3:

Godkendelse og implementering af ny visuel identitet samt udarbejdelse af designmanual.

 

 

Ønsker du at vide mere om processen, eller hvad vi kan gøre for din virksomhed – så kontakt Jahn Fredrik Hermansen på telefon +45 4016 3065.

 

HOME BASE:
Kernen

BASE 1:
Indsigt

BASE 2:
Design

BASE 3:
Kommunikation

LABET:
Modeller