DESIGN:
Først forenkler man, så forstærker man – dvs. at vi nu bearbejder og udvikler virksomhedens sjæl. Hvordan vil vi videreudvikle dette tankesæt?
Vi bygger sten på sten og sikrer, at substansen er der – at vi er i stand til at være holdbare, troværdige og vedvarende.
Vi ved nu, hvad der gør os unikke – og hvordan vi skal fortælle og visualisere det videre til markedet og kunderne.
Vi gør det, andre ønsker at gøre!
KUNDE: BANDAGIST.1 / NORGE
ELEMENTER: Strategi, Design koncept med brand- og designmanual
STORY: Fra gammelt til nyt logo
Med basis i den udarbejdede strategi, påbegyndtes der en Design Thinking proces – opdelt i nedenstående 3 faser:
FASE 1:
Navnet skulle være? BANDAGIST.1
Kategorien opfattes som værende: ”baggårdsagtigt” og ”støvet”
Ønske: At tage ejerskab på kategorien
FASE 2:
Teste farver & fonter
Udvikle og udforske muligheder på bomærke – tydeliggørelse af mission og vision og de værdier det ”nye” BANDAGIST.1 skal stå for.
FASE 3:
Godkendelse og implementering af ny visuel identitet samt udarbejdelse af designmanual.
Ønsker du at vide mere om processen, eller hvad vi kan gøre for din virksomhed – så kontakt Jahn Fredrik Hermansen på telefon +45 4016 3065.