KOMMUNIKATION:
Tiden er kommet til at synliggøre sig overfor målgruppen, dvs. potentielle brugere og forbrugere. Vi skal nu formidle vores valgte vej – både via strategisk forståelse og via kreativ styrke.
Vi anvender kommunikative valg, der ikke kun sikrer synlighed, men også synergier. Det gør vi altid ved at tage udgangspunkt i de værdier, der skal bygges op omkring kunden. Medievalget tager på samme måde udgangspunkt i kundens sjæl, så også det formidler kundens værdier.
Kommunikation gennem kreativ konsekvens!
KUNDE: REVISION
Revision markedet er under stort pres pga. ny regler, flere billige / gratis programvare, færre prospekter / kvalificerede leads via analoge kanaler, gjorde at vores kunde havde et behov for at udnytte de digitale kanaler, for at komme i kontakt med nye leads som kommer fra andre end de traditionelle kanaler.
Følgende metodik blev udviklet:
Ønsker du at vide mere om processen, eller hvad vi kan gøre for din virksomhed – så kontakt Jahn Fredrik Hermansen på telefon +45 4016 3065.