BASE 3

 

KOMMUNIKATION:

Tiden er kommet til at synliggøre sig overfor målgruppen, dvs. potentielle brugere og forbrugere. Vi skal nu formidle vores valgte vej – både via strategisk forståelse og via kreativ styrke.

Vi anvender kommunikative valg, der ikke kun sikrer synlighed, men også synergier. Det gør vi altid ved at tage udgangspunkt i de værdier, der skal bygges op omkring kunden. Medievalget tager på samme måde udgangspunkt i kundens sjæl, så også det formidler kundens værdier.

 

Kommunikation gennem kreativ konsekvens!

 

CASESTORY – INBOUND PROCES:

KUNDE: REVISION

Revision markedet er under stort pres pga. ny regler, flere billige / gratis programvare, færre prospekter / kvalificerede leads via analoge kanaler, gjorde at vores kunde havde et behov for at udnytte de digitale kanaler, for at komme i kontakt med nye leads som kommer fra andre end de traditionelle kanaler.

 

Følgende metodik blev udviklet: 

  1. Guide, med fokus på WHY, samt uniqeness – udvikles til et samleobjekt. Kan også anvendes analogt.
  2. Opsætning af en landingpage – Guide for mailadresse
  3. Opsættelse af links egnede steder – også på kundens site
  4. Nyhedsbrev flow
  5. Opsætning af analytics
  6. PPC-annoncering – her: i FB-universet
  7. Analysering af tilgængelig information – nye tiltag!

 

 

Ønsker du at vide mere om processen, eller hvad vi kan gøre for din virksomhed – så kontakt Jahn Fredrik Hermansen på telefon +45 4016 3065.

 

HOME BASE:
Kernen

BASE 1:
Indsigt

BASE 2:
Design

BASE 3:
Kommunikation

LABET:
Modeller